w

ĆWICZ 5 MINUT DZIENNIE I ZOBACZYSZ RÓŻNICĘ! ĆWICZENIA NA POŚLADKI! JĘDRNE POŚLADKI, ĆWICZENIA W DOMU – Viooo

KiepskiMoże byćOKFajnyŚwietny (444 ocen, średnia: 4,98 z 5)
Loading...

ĆWICZ 5 MINUT DZIENNIE I ZOBACZYSZ RÓŻNICĘ! ĆWICZENIA NA POŚLADKI! JĘDRNE POŚLADKI, ĆWICZENIA W DOMU!

Ćwiczenia należy dopasować do osoby w zależności od poziomu zaawansowania. Polecam szczególnie wykonywać to osobom początkującym w ramach treningu lub bardziej zaawansowanym w ramach rozgrzewki.
3/4 serie do 90 sekund – to cel, do którego początkujące osoby powinny dążyć.
1-2 serie do 90 sekund – tyle osoby zaawansowane powinny to robić w ramach odpowiedniej aktywacji mieśniowej.

KANAŁ ANI KOLASIŃSKIEJ:

Sprawdź bezpłatne menu na 7 dni i program treningowy:
www.strefaprzemian.pl – zjedź w dół na stronie i po zapisie do newslettera otrzymasz pliki!:)

Ile masz lat❓A na ile się czujesz i wyglądasz❓
Zadbaj o zdrowie i sylwetkę ale jak
tysiące innych osób w
w najlepszej cenie na rynku!😉

✅ FACEBOOK:

✅ INSTAGRAM:

✅PODCAST:

Link do ebooka o poście przerywanym i innych ciekawych produktów:

Bardzo przydatne linki do innych nagrań:
Jak wymodelować wewnętrzną część ud:

Jak wyszczuplić uda i łydki, zatem jak
wyrzeźbić nogi:

Jak schudnąć bez diety i bez liczenia kalorii:

Jak używać wagi? 90% osób robi to źle:

Dlaczego metabolizm spowalnia, 2 główne przyczyny:

Jak wyrzeźbić pośladki:

Tak się odżywia 90% osób, które tyje:

Dlaczego nie jeść nabiału:

Jak ćwiczyć w domu:

Nagrania, które szokują i zmienią Twoje podejście do odżywiania:

Przemiany w strefie przemian:

#ĆWIECZENIA #POŚLADKI #TRENING

Co myślisz?

Komentarze

Dodaj odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

0

Komentarze

0 komentarze

Zapomniane ćwiczenie na biceps: uginanie Zottmana! (Jak zrobić duże bicepsy) | Norbert Fenix Tymczak – Viooo

Premier Morawiecki: Ogłaszamy nowe obostrzenia w strefach żółtej i czerwonej – Viooo