Ćwicz na zdrowie – gimnastyka dla młodzieży 50+ / odc. 121

Widzimy się o godz. 9
Dziś ćwiczymy całe ciało – będzie nieco intensywniej ale damy radę 🙂 Bądźcie koniecznie.
PONIEDZIAŁEK – ŚRODA – PIĄTEK godz. 9 ćwiczymy razem 🙂
Ćwicz na zdrowie odc. 121 , czyli gimnastyka dla młodzieży 50+ razem z cudownym trenejro Piotrem Suskim

Ćwiczcie na zdrowie 😘
Piotr Suski – trener personalny
w Impuls – Studio Doskonalenia Sylwetki

#ćwicznazdrowie #silvertv #gimnastyka #kręgosłup

——————————————————————————–
SILVER TV

———————————————————————————
BLOG MĄDRA BABCIA

———————————————————————————
FANPAGE MĄDRA BABCIA

———————————————————————————

2 komentarze

  1. Małgorzata Krzyślak
    Małgorzata Krzyślak

    Nie rozumiem tego, jak Pan liczy: raz do 12, drugim razem do 15, a innym razem do 14. O co chodzi?

  2. Marta Kołodziejczak
    Marta Kołodziejczak

    Naprawdę wiele się mówi w dzisiejszych czasach o ćwiczeniach czy treningu na siłowni, ale według mnie jeżeli ktoś chce jedynie schudnąć (a nie zbudować super muskuły) tak jak ja chciałam to w sumie wystarczy przede wszystkim zdrowo jeść, co oznacza, żeby nie jeść wiele przetworzonych produktów przez które w szczególności tyjemy. Oprócz tego oczyścić organizm i pić jak najwięcej czystej wody. Osobiście zawsze mówię, że 80% to odżywianie, a 20 procent to aktywność fizyczna. Najlepiej polecam sobie samemu poczytać info odnośnie diety Anusi, tam kobieta opisuje jak schudła więcej niż 10 kilo w taki właśnie sposób, spożywając szczególnie naturalne produkty spożywcze, bez specjalnych ćwiczeń 🙂

Leave a Reply