Ćwiczenia na bolący odcinek szyjny kręgosłupa + medytacja ★☆☆☆

#zdroweplecy #yogahome #jogapolska

Łagodna, terapeutyczna joga, skoncentrowana na pracy z odcinkiem szyjnym kręgosłupa, przepracowująca spięcia w okolicy szyi i karku zakończona krótką medytacją.

Nieprawidłowa pozycja pracy, długie godziny spędzone przed komputerem, czas wolny przed komórką czy stres mogą przyczyniać się do powstawania napięcia w okolicy naszej szyi. Dzisiejsza praktyka będzie skupiona na pracy w górą naszego ciała, obręczą barkową, łopatkami, tak by jak najefektywniej rozluźnić wspomniane napięcia. Postaramy się również do praktyki dołączyć ćwiczenia, które pomogą nam w stabilizacji odcinaka szyjnego. Skorzystamy z różnych metod pracy z ciałem (subtelny ruch pobudzający mięśnie głębokie szyi, izometria, pir).

Na praktykę przygotuj sobie wałek do jogi, poduszkę do medytacji lub większą poduszkę z sypialni, tak by móc wygodnie usiąść na podwyższeniu.

_____________________________________________________________
💰 Jeżeli doceniasz naszą pracę wesprzyj nas:

_____________________________________________________________
🎥 Nadajemy codziennie na żywo
GRAFIK:
_____________________________________________________________
Różne poziomy trudności:
★☆☆☆ początkujący
★★☆☆ średnio-zaawansowany
★★★☆ zaawansowany
★★★★ Wow!
_____________________________________________________________
🏆 Co nas wyróżnia??? Możesz być z nami na żywo!!! W trakcie transmisji możesz zadawać pytania w komentarzach i od razu dostać na nie odpowiedź. Możesz również porozmawiać z nami po zajęciach!
______________________________________________________________
✅NASZ SKLEP:
✅ INSTAGRAM:
✅ FACEBOOK:
✅ GRUPA NA FB:
______________________________________________________________
NASZE PLAYLISTY
joga dla początkujących ➡
joga na zdrowe plecy ➡
joga dla biegaczy ➡
joga na wyciszenie ➡
joga ashtanga ➡
______________________________________________________________
❗❗ Pamiętaj, żeby wszystko robić w zgodzie ze swoim ciałem!
❤️ Podobało Ci się? Zostaw kciuka w górę i komentarz!

Leave a Reply