,,POLSKI MOT” czyli jaki ? Wał M-72 , K750 – tzw. MOT czyli co kupujemy ?

Witam serdecznie.
W tym odcinku zobaczyć możecie co zastałem w wale korbowym firmy MOT sprzedawanym jako produkt podobno polski.
Uslyszycie co ja o tym myśle i zobaczycie jaki wał klient kupił.
Przysłał go do mnie w ,,kokonie” ze styropianu tak wiec nie może być mowy o jego uszkodzeniu przy transporcie.
Dziękuję za Wasze lajki ,SUBSKRYPCJE i zapraszam do odwiedzania naszego sklepu

5 komentarzy

  1. Przemysław Jabłoński
    Przemysław Jabłoński

    Witam i pozdrawiam 👍

  2. Panie Marku czy można prosić o odcinek o sprawdzaniu korbowodów pod kątem ugięcia? Posiadam oryginalny wał z silnika od mz trophy który nie ma zbyt duzego przebiegu jednak obawiam sie czy nie przezył on jakiejś przygody ponieważ ślady na tłoku i cylindrze dają o myślenia. Czy może szkoda sobie tym głowę zawracać i założyć nowy korbowód (duellsa?) tylko jak one wypadają jakościowo?

  3. Witam Panie Marku. W 3:30 powiedział Pan, że „korbowód nie idzie po skosie”. Oczywiście nie mam prawa wymagać od Pana długich wyjaśnień, ale nie chwytam sprawy. Niezależnie od błędu przy „mierzeniu w trójką”, płaszczyzna symetrii korbowodu porusza się w jednej płaszczyźnie (zakładając, że można pominąć ugięcie osi wału np. na skutek sił bezwładności). Jaki byłby mechanizm powstawania nacisku bocznego tłoka na ściankę cylindra w kierunku sworznia (jeżeli o to chodzi)? Jeżeli znajdzie Pan czas, proszę powiedzieć na ten temat kilka słów w którymś z kolejnych odcinków. Oglądam wszystkie. Dziękuję i pozdrawiam, Maciej.

  4. teraz nawet Polskich korbowodow nie produkujemy ! Ani rowerow motorynek motocykli czy …………….. elektroniki Kraj jak afryka peryferyjna gospodarka niemiec !

  5. Polski Wał 2021…

Leave a Reply