w

TOP ĆWICZENIA NA TYŁ BARKU! – Viooo

KiepskiMoże byćOKFajnyŚwietny (1 377 ocen, średnia: 4,96 z 5)
Loading...

Narzędzie w formie e’booka, które zmieni KAŻDĄ sywletkę!

Jeśli chcesz mieć pewność, że trenujesz skutecznie na siłowni, zobacz ten kurs:

Moje koszulki są dostępne tutaj!

Kontakt :
tomek.grzymski1@gmail.com

Co myślisz?

Komentarze

Dodaj odpowiedź
  1. Ja zamiast tych wszystkich kombinatorskich ćwiczeń gdzie każda ta pozycja jest mało komfortowa i się nie można skupić na czuciu tylniego aktonu naramiennego polecam jeden hantek w opadzie tułowia siedząc, jak już jesteś na poziomie zaawansowania że nie aktywujesz łopatek w tym ćwiczeniu to średni ciężar nie żadne pizdryki 5 kg jak tomek pokazał i powolne wiosłowanie pod kontem 70 stopni bez luzowania, wolna izometria. 3/4 serie i tylni akton pięknie zajechany. A po co to się kłaść wyginać jak nie powiem co ogułem

  2. Powell Rise lepszy u mnie leżąc całkowicie bokiem, jak górę mam wyżej, tak jak u Ciebie, czuje też pracę przedniego aktonu. I dobrze robić dopięcie tego tylnego aktona kiedy sztangielka jest już u góry. Moje ulubione na tylny i nie trzeba mega ciężaru.

  3. Jestes swietny ja sciagalem lopatki i popelnialem blad ogladam cie juz kupe czasu i wiem ze jestes bardzo rzetelnym zrodlem informacji. Dziekuje nauczycielu i trenerze 😉

  4. seba kot np polecal powell raise robic na wysokosc oczu czyli pod katem jak sie do tego odniesiesz?co ta zmiana wprowadza w dodatku nie robisz pelnego zakresu w tym cwiczeniu

  5. Mam w planie pull A i B po jednym ćwiczeniu na tył barku, facepull i odwrotne rozpiętki na ławce lekko uniesionej, hantle 2kg chwytam nie młotkowo jak na filmie tylko poziomo i z lekko ugiętymi łokciami, na końcu ruchu jest pauza, to sprawia że jeszcze bardziej pali tył barku, najlepiej robi się to w wysokim zakresie powtórzeń, retrakcję i depresję łopatek robię w facepullu przed każdym powtórzeniem lecz w odwrotnych rozpiętkach nie ale to jest kwestia indywidualna jak komu lepiej się czuje ten tył

  6. O kurde, właśnie parę dni temu pomyślałem, że warto te ćwiczenia dodać do swojego treningu.. no i robiłem je trochę źle xD

  7. A to nie jest tak że to czy mamy ściągnięte łopatki czy nie nie ma praktycznie żadnego wpływu dopóki przez cały ruch łopatka się nie rusza?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

0

Komentarze

0 komentarze

Tieftauchen im See – Helenesee 53 m Tauchgang (Freediving) – Viooo

Pyszny sernik bez pieczenia 👌 idealny sernik na lato bez użycia piekarnika 👍 – Viooo