w

Trening 6: BRZUCH I BOCZKI 🔥 Wyzwanie METAMORFOZA 🔥 Monika Kołakowska – Viooo

KiepskiMoże byćOKFajnyŚwietny (1 389 ocen, średnia: 4,96 z 5)
Loading...

Zapraszam na 30-dniowe wyzwanie #METAMORFOZA❣️
Celem treningów będzie pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej i poprawienie kondycji oraz elastyczności ciała.
Treningi pojawiać się będą 4 razy w tygodniu : poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek.

Trenuj regularnie a efekty z pewnością cię zaskoczą.

Na 6 dzień treningów przygotowałam ćwiczenia na płaski brzuch.
Brzuch i boczki to części ciała, w których bardzo chętnie odkłada się tkanka tłuszczowa.

Niestety nadmiar tłuszczu w tym miejscu wprowadza nas w kompleksy i zaburza proporcje sylwetki. Jeśli masz problem z tymi partiami to koniecznie wprowadź ćwiczenia na brzuch i boczki do swojego planu treningowego.

Pamiętaj!
Aby szybko zauważyć efekty trenuj regularnie, pij dużo wody, wysypiaj się i zadbaj o zdrową dietę 🥑🥕🍳

Życzę miłego treningu i zapraszam do polubienia moich stron:
Instagram ➤
Facebook➤
TikTok ➤
Kontakt ➤ kolakowskafitness@gmail.com
Legginsy ➤
-20% na hasło KOLAKOWSKA20
Biustonosz ➤
-20% na hasło KOLAKOWSKA20

Mata ➤
-20% na hasło KOLAKOWSKA20

00:00 ROZGRZEWKA
02:14 SERIA 1
11:29 SERIA 2
20:17 ROZCIĄGANIE

Co myślisz?

Komentarze

Dodaj odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

0

Komentarze

0 komentarze

HIIT #1: Tabata Workout (20 minutes) – Viooo

Krzysztof Bosak: Skłonności homoseksualne to problem, ale dziecko trzeba kochać. – Viooo