Trening Interwałowy TABATA dla Początkujących – Ćwiczenia na spalanie bez sprzętu w domu

Trening interwałowy Tabata to ćwiczenia interwałowe w interwale 20s/10s. Tabata to niezwyle efektywna forma ćwiczeń dzięki którym w minimum czasu spalisz mnóstwo kalorii i tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia dla początkujących bez sprzętu w domu. Trening Tabata dla początkujących idealnie nadaje się dla osób, które zaczynają ćwiczyć oraz tych bardziej zaawansowanych. Spal tłuszcz z brzucha, bioder, ud ćwicząc w domu. Interwały to Twój klucz do pięknej, szczupłej sylwetki.

3 komentarze

  1. JERZY CZERWIECKI
    JERZY CZERWIECKI

    Łukaszu, to są dobre ćwiczenia,wstawiają w kość–dzięki

  2. Łukaszu! Mów kiedy przy rozciąganiu zmieniany stronę. Ćwicząc z telefonem nie patrzy się cały czas w ekran. Dzisiaj rozciągnęłam tylko jedną nogę, bo nie powiedziałeś zmiana. Ale dzięki za kolejny trening

  3. Świetny trening, daje niezły wycisk. Najtrudniejsza wciąż wąska pompka no i bieganie z kolanami wysoko. Dzięki Trenerze 🙂

Leave a Reply