Trening Klatki W Domu *Ćwiczenia Z Własnym Ciężarem Ciała*

Hejo! Mam dzisiaj dla was TRENING KLATY, mianowicie ćwiczenia, forma ich wykonania i różne warianty NA ZWIĘKSZENIE TRUDNOSCI, a nawet PLAN TRENINGOWY, dzięki któremu klatka dostanie solidny bodziec.

Dawniej sam miałem opory przed treningiem w domu, miałem przekonanie, że jak trening to tylko na siłowni z dużym ciężarem. Oczywiście, aby zbudować solidne mięśnie ten ciężar musi być, ale dla zachowani fajnej i ładnej sylwetki trening w domowych warunkach na prawdę daję rade. Zresztą spójrzcie jak napompowała się moja klata na koniec treningu.

W planie ćwiczeniem bazowym są oczywiście pompeczki, które w zależności od stopnia zaawansowania możecie wykonać w kilku wariantach. Pompki to na prawde dobre ćwiczenie, robiąc je dobrze technicznie, daje solidny bodziec dla klatki i pompuje ją wspaniale.

Drugim ćwiczeniem, które dobrze sprawdzi się jako izolacja są DIPSY, również w kilku wariantach, z różnym stopniem zaawansowania.

Trzecie Wyciskanie, a raczej wypychanie ciała podchwytem, jako ostatnie coś w stylu rozpiętek. Swietna praca mięśni i bardzo mocne rozciągniecie, które po treningu jest na prawdę ważne.

Miesień rozciągniety po treningu, w skrócie = przyjmuje więcej składników odżywczych, które sprawiają, że jest szybciej regenerowany.
Jest bardziej eleastyczny, co przekłada się na większy zakres ruchu i mniejsze ryzyko kontuzji.
Zwiększa się również poziom IGH(bardzo anaboliczny), to już jest detal, ale jeśli komuś zależy na zmaksymalizowaniu efektów, to dobrze o tym wiedzieć.

Tak jak w filmie pisałem, w razie pytań odnośnie planu, ewentualnej jego korekty, jak i również, jeśli masz ochotę zmienić swoje ciało, zrzucić zbędny tłuszcz, a zbudować mięsnie, poprawić swoją sprawność i samopoczucie to zapraszam Cię do współpracy.
email: Kamilnosal94@gmail.com

2 komentarze

  1. Dzięki za świetny pomysł na trening !

  2. OwnGoldGang Entertainment
    OwnGoldGang Entertainment

    Podobają mi się filmy, klasa 😁🤘

Leave a Reply