w

TRENING NA BÓL GŁOWY – leczniczo i profilaktycznie – ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa – Viooo

KiepskiMoże byćOKFajnyŚwietny (59 ocen, średnia: 4,92 z 5)
Loading...

PROGRAM: TRENING NA BÓL GŁOWY

POZIOM: każdy

RODZAJ TRENINGU: program rehabilitacyjny na bazie mobilizacji, rolowania, stretchingu, technik oddechowych z jogi (Pranayama), a także medytacji i aromaterapii

NA JAKIE PARTIE CIAŁA: głowa, obręcz barkowa, odcinek szyjny kręgosłupa

CEL: lecz i zapobiegaj różnego rodzaju bólom głowy (migrenowe, napięciowe, odkręgosłupowe, od zatok), rozluźnij i rozciągnij mięśnie szyi i karku, zmobilizuj odcinek szyjny kręgosłupa, walcz z wadami postawy, odpocznij po pracy, zrelaksuj się przed snem

POTRZEBNY SPRZĘT: mata, roller (można zastąpić zwiniętym ręcznikiem), poduszka, mały ręcznik, olejki eteryczne (opcjonalnie)

OBUWIE: ten trening wykonuj na boso lub w specjalnych butach do jogi

ROZSTĘP MIĘŚNIA PROSTEGO BRZUCHA: trening bezpieczny dla osób z rozstępem mięśnia prostego brzucha

UWAGI: program bezpieczny dla stawów, czyli idealnie sprawdzi się u osób, które mają problemy z kolanami i kręgosłupem.
W tym treningu nie ma skoków, więc to dobra opcja dla tych, którzy nie mogą robić hałasu.

Poznaj mojego BLOGA i KANAŁ na YouTube ⬇️

Znajdziesz mnie ⬇️
Blog:
Facebook:

Co myślisz?

Komentarze

Dodaj odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

0

Komentarze

0 komentarze

KęKę – Nadal jestem tu prod. Worek, moody scrag – Viooo

MIĘSIEŃ NAJSZERSZY GRZBIETU – ANATOMIA I TRENING – Viooo