WF W DOMU / 10 ćwiczeń na mocny brzuch #31

Wzmocnienie brzucha – to zadanie tej lekcji w ramach WF W DOMU. W tym odcinku zdalnej lekcji czeka nas trening, w ramach którego wykonamy 10 ćwiczeń po 30 sekund.
Trening brzucha przyda się nam wszystkim przed zbliżającym się latem😉. Zatem zapraszam do wspólnych ćwiczeń!

Zapoznaj się z informacją o bezpieczeństwie ćwiczeń.
Zasady bezpiecznego treningu w domu.
1. Przygotuj miejsce ćwiczeń, odsuń stół lub inny mebel, o który mógłbyś się uderzyć. Najlepiej ćwiczyć na macie bądź dywaniku, ponieważ zmniejszamy ryzyko poślizgnięcia się.
2. Ćwicz w obuwiu sportowym lub boso, nigdy w samych skarpetkach.
3. Przed każdym treningiem należy wykonać rozgrzewkę. Prawidłowo przeprowadzona zwiększa możliwości wysiłkowe oraz zmniejsza ryzyko kontuzji. Zacznij od podbicia tętna – wystarczą pajacyki czy bieg bokserski, następnie skup się na tym, by „dogrzać” mięśnie, stawy, więzadła i ścięgna, wykonując kilka ćwiczeń mobilizacyjnych w obrębie obręczy barkowej oraz bioder. Doskonale sprawdzą się dynamiczne wymachy, krążenia ramionami i nogami w różnych płaszczyznach i pozycjach. Daj sobie na to 10-15 minut.
4. Gdy czujemy ból w mięśniach lub stawach, przerywamy dane ćwiczenie.
5. Ćwiczmy zawsze we własnym tempie.
6. Skacząc, zawsze uginaj kolana.
7. Dbaj o prawidłową technikę wykonania ćwiczeń.
8. Staraj się ćwiczyć wtedy, kiedy w domu jest jeszcze inna osoba, by w razie potrzeby mogła udzielić Ci pomocy.

Materiał może być wykorzystywany podczas zdalnych lekcji wychowania fizycznego online.

Zapraszam do subskrypcji kanału na YouTube.
Dołącz do mnie:
Facebook:

Instagram:

#wfwdomu #treningbrzucha #wzmacnianiebrzucha

5 komentarzy

  1. pozdro 6a sp29

  2. pozdro z elekcji

  3. Maga fajny film!!!

  4. pozdro 7a sp29

  5. Marta Kołodziejczak
    Marta Kołodziejczak

    Jeśli ktoś chce schudnąć to osobiście polecam przede wszystkim skupić się na jak najmniej przetworzonym jedzeniu, najlepiej na produktach o niskim indeksie glikemicznym oraz na spożywaniu sporej ilości błonnika. Duża aktywność fizyczna i ruch moim zdaniem są bardzo dobre na ujędrnienie ciała i zbudowanie mięśni, ale w odchudzaniu w praktyce najważniejsze jest odżywianie, a z treningu to wystarczy udać się na długi spacer bądź rowerek. Wiem co mówię, bo sama tak schudłam jakoś 12 kilogramów zmieniając całkiem swoje odżywianie, a wcześniej wyłącznie ćwiczyłam i ćwiczyłam bez skutku. Fajnie to opisuje Pani Ania ze strony dieta Anusi, polecam zobaczyć w Google. Pozdrawiam ciepło 😉

Leave a Reply